2010. március 31., szerda

MRSZKI

Üdvözlök Mindenkit,aki most a blogomat olvassa! :)

Úgy gondoltam,itt számolok be arról,ha valamilyen fontos esemény történik velem és többen kíváncsiak rá.A következő néhány sorban az MRSZKI-ban nyújtott mai napi élményeimről,eredményeimről számolok be nektek ;)

Reggel 7:45-re megérkeztünk a sulihoz,akkor már terelték be az embereket.Bementünk egy nag előadóba,ott várni kellett 8 óráig,akkor érkezett meg Szilágyi Ildikó asszony. A,B,C,D,E,F csoportokra osztottak bennünket.20 fő volt egy csoportban.Én a "D" csoportba kerültem. Az A és B csoportok műveltségi teszttel kezdtek. A C és D csoport pedig fizikaival.Az E és F szintén műveltségivel. Szóval,ha mentek felvételizni,akkor ne üljetek előre a teremben,ha nem akartok először menni fizikaira,mert azokat hívják oda először. 20-asával kell sorban állni Szilágyi Ildikónál,aki a kezedre ragasztja a karszalagodat a sorszámoddal,ami egész nap a kezeden van.Nem veheted le,nem sérülhet,mert az kizárást von maga után. Minden csoport másszínű papírlapot kap.Volt sárga,narancssárga,kék,piros,zöld stb. Én kék színűt kaptam.Erről készítettem fotókat is,hogy lássátok milyen,nem kell izgulni annyira..
Szóval én a fekvőtámasszal kezdtem.Minden nagyon pontosan,precízen zajlott.Balogh Tanár úr ügyelt arra,hogy minden a leheteő legszabályosabb legyen. Ha a feneked fent volt,letolta...összezárták a lábadat közben....volt aki felett ott állt,hogy menjen lejjebb...behajlít a kar...így-úgy-amúgy...Szóval dirigáltak rendesen.Volt olyan srác,akinek az összes fekvőjét érvénytelennek nyilvánította,meg olyan is volt,hogy a végén vont le a db számból.
3 tanár nézte(köztük ez a Balogh) hogy minden szabályosan ment-e és 7 ember csinálta ezt egyszerre és 7 tanár állt velük szembe,akik számolták a darabszámot.Addig a többiek a többi ágat csinálták.Én 27 db fekvőtámaszt csináltam,ebből 4-et levont,ami azt jelenti,hogy 24 lett összesen-->maximális pontszám jár érte :P (25 pont)
A következő a felülés volt.Bordás falba a lábat be kellett akasztani.A fejed csak a tarkódon lehetett,ezt is nagyon szigorúan vették.nekem is mondták,hogy: "Kisasszony,az ujjait kulcsolja össze a tarkóján.." Végülis teljesítettem az előírt 45 db felüléstt,itt is 25 pontot gyűjtöttem be.
Távolugrást Magosi Zsombor Tanár Úr ellenőrizte.Egy próbaugrás volt,utána élesben.202 cm,ez 16 pontot jelentett számomra. (Mezítláb kellett ugrani)
Ingafutás következett.Balogh őrnagy elengedhette magát,szadizhatta kedvére az embereket."nem érintetted a vonalat,szabálytalan,érvénytelen"...bleeeeee :D
Na itt 10.85-öt mért nekem,ami sajnos csak 11 pont volt.De 2 után lehetett javítani,akkor már Zsombor mérte és 10.30 alatt lefutottam a 4x10 m-t és így 18 pontot kaptam erre.
2000 m-es futás....fúúú :D Mindenki kapott mezt,először el akartam venni a 23-ast,mert ugye az a kedvencem,de nem hagyták :( Aztán mit ad Isten? :D A 23-as jutott pont nekem :D A sors keze...Elindult a futam :D Első kört lefutottam 1,5 perc alatt,ki akartam fújni az orromat,hát erre elhagytam a zsebkendőmet.Elszállt,ahogy bontottam ki...(PZS) Na mondom,zsírkirály :D
Nem tudtam kifújni az orrom,ezért nem tudtam az orromon levegőt venni...a számon voltam muszáj.Emiatt meg 3-4-5. körben végig "szúrt az oldalam". Úgy futottam le,hogy fogtam a mellem alatt végig,mint vmi idióta.A nő nem hagyta,hogy megálljon valaki is,szóval ezt már most felejtsétek el.Sétálni,gyalogolni NEM lehet. 12 perc alatt ment (esett az eső,hideg volt) a futás,erre kerek 10 pontot kaptam. Ezután volt kb 10 perc lezuhizni meg enni,és menni kellett a műv.tesztet írni. A kérdések főleg állampolgári kérdések voltak,meg húzós törik,nekem csak egy drogos kérdés volt,mégpedig:Melyik drog utóhatása a backflash? LSD,Speed vagy Extasy? Töri:pl melyik a legnagyobb gizai piramis? o_O Na...itt 84 pontot szereztem,mert 84%-os lett a tesztem :)
Ez nagyon jó,mert a többiek átlagban 58-68-70%-okkal teljesítettek. :) Meg is dicsért a nő,annyira örültem,hogy elbőgtem magam.45 perc volt rá,de már 10 perc után kész voltam,aztán további 30 percig rágódtam a kéteseken,hogy minden tuti legyen.Már mindenki hamarabb befejezte mint én.Ezután következett a nyelvi teszt.Mivel már csak én voltam hátra,a nő mondta,hogy csináljam már... :D 5 perc alatt összecsaptam,3 éve nem tanultam németet...ehhez képest 80% felett sikerült ez is,szóval meg vagyok elégedve magammal.
Ezután a parancsnoki épületbe kellett menni,itt jóvá írták a többletpontokat. Összesítésben 183 pontot szereztem,ami ugye elegendő ahhoz hogy májusban mehessek a HEK-be.
Na...így csináljátok Ti is! Sok sikert Mindenkinek! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése